hej gomane skriver i gen

hej alla nu skulle jag lägga upp några låtar på darin

















                   darin breathing you love vs katdeluna (stavning)




















                                darin if you wanna.


















                                    darin want ya


















                                       darin step up.


















                                  darin money for nothing


















                                  darin girl next door


















                                   darin strobellight








så det var allt från mig hoppas ni gillade musicken och jag kommer och visar fler snart om inte nor
och sara gör det ajja hej då ses vid nästa inlägg men
innan jag går ska jag visa er en bild
på darin som är söt











































så där hej då ses //gomane//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0